Blog

CONCERT d’alumnes 2026

Dissabte passat vam presentar, finalment, el concert Beatles a l’Àrtic, la culminació visible de tota la feina que hem anat fent a l’escola al llarg d’aquest curs. Ho vam viure amb molta il·lusió i emoció.

La música d’en Paul, en George, en Ringo i en John ha omplert les aules i ha estat el fil conductor de molts dels continguts treballats durant aquests mesos. Ha estat un projecte intens, creatiu i molt enriquidor, que ens ha permès aprendre, compartir i gaudir plegats.

Estem molt orgulloses de la feina feta per tot l’alumnat i de tot el que han après durant aquest camí. Moltes felicitats a tothom!

Am